Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Σήμερα, Δευτέρα 7 Απριλίου 2014, κατέθεσα την αίτηση παραίτησής μου στο ΠΥΣΠΕ Χαλκιδικής, όπως είχα ενημερώσει σχετικά από την Παρασκευή. Σε pdf το αρχείο ΕΔΩ.
Κοινοποιώ τη σχετική αίτηση στους 2 αιρετούς συναδέλφους του ΠΥΣΠΕ για παρακολούθηση του θέματος και ενημέρωσή μου για την εξέλιξή του, καθώς και στο Δ.Σ. του Συλλόγου μας, στο οποίο συμμετέχω.


ΘΕΜΑ: ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Ο υπογράφων Ουδατζής Νικόλαος του Μιχαήλ (Α.Μ.: 611614) Προϊστάμενος του 2ου Νηπιαγωγείου Νέου Μαρμαρά, υποβάλλω με την παρούσα την παραίτησή μου από Προϊστάμενος του 2ου Νηπιαγωγείου Νέου Μαρμαρά.
Λόγοι ηθικοί, παιδαγωγικοί και επιστημονικοί δεν μου επιτρέπουν να συμβάλλω στην υλοποίηση του Π.Δ.152/2013 για την ‘’Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης’’. Θεωρώ πως η εφαρμογή του Προεδρικού Διατάγματος αντιστρατεύεται το κλίμα εμπιστοσύνης και συνεργασίας μεταξύ των συναδέλφων και την προαγωγή κατ’ επέκταση μιας αδιασάλευτης παιδαγωγικής ατμόσφαιρας, με άμεσο αρνητικό αντίκτυπο στη σχολική τάξη. Στο βαθμό και την ένταση που προβλέπει συμμετοχή των Δ/ντών και Προϊσταμένων Σχολικών Μονάδων στην αξιολόγηση των συναδέλφων τους, εντοπίζω σημαντικά επιστημονικά ζητήματα ‘’αξιοπιστίας’’, ‘’εγκυρότητας’’ και ‘’αντικειμενικότητας’’, ασύμβατα προς την επιστημονική μου κατάρτιση και την υπηρέτηση με ευθυκρισία της διοικητικής ευθύνης που μου εμπιστευθήκατε.
Για τους λόγους αυτούς, παρακαλώ η αίτηση παραίτησής μου από Προϊστάμενος του 2ου Νηπιαγωγείου Νέου Μαρμαρά να γίνει αποδεκτή.
                                                                      Ο Αιτών

                                                            Ουδατζής Νικόλαος
                                               Υπ. Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου