Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΔΗΜΟΥ ΝΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ

Ο Δήμος Ν. Προποντίδας, με την 549/2013 σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβολίου και την υπ' αρ. 11/2013 σχετική απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, κατόπιν της υπ' αρ.169106/Δ4/7-11-2013  Εγκυκλίου του ΥΠ.Π.Θ.Π.Α. με θέμα “μεταβολές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014-2015”,

Α. Γνωμοδότησε υπέρ της διατήρησης όλων των λειτουργούντων σχολικών μονάδων της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Ν. Προποντίδας, και συγκεκριμένα για τη σχολική χρονιά 2014 -15 ο Δήμος Νέας Προποντίδας τάσσεται κατά οποιασδήποτε συγχώνευσης ή κατάργησης σχολικής μονάδας που βρίσκεται στα όρια του Δήμου μας. Ειδικότερα, ο Δήμος μας δεν συμφώνησε στην προτεινόμενη από τη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευση Ν. Χαλκιδικής συγχώνευση του 1/θέσιου Νηπιαγωγείου Διονυσίου στο 1/θέσιο Νηπιαγωγείο παραλίας Διονυσίου, διότι έκρινε ότι η μετακίνηση των νηπίων εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλειά τους.
Β.
Εισηγήθηκε τις κάτωθι επιμέρους προτάσεις για μεταβολές των σχολικών μονάδων των Σχολείων της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου για το σχολικό έτος 2014-2015:
6ο Νηπιαγωγείο Ν. Μουδανιών: προαγωγή από 1/θέσιο σε 2/θέσιο,
Δημοτικό Σχολείο Αγ. Μάμα: προαγωγή από 4/θέσιο σε 5/θέσιο,
Δημοτικό Σχολείο Φλογητών-Πλαγίων: προαγωγή από 10/θέσιο σε 12/θέσιο.
1ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Τρίγλιας: προαγωγή από 6/θέσιο σε 7/θέσιο,
Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ν. Προποντίδας: προαγωγή σε 6/θέσιο,
2ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Καλλικράτειας: να προαχθεί από 8/θέσιο σε 12/θέσιο.
4ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Μουδανιών: προαγωγή από 7/θέσιο σε 8/θέσιο.
ΕΠΑΛ Ν. Μουδανιών: Προτάθηκε η λειτουργία νέων ειδικοτήτων, που αφορούν τον τομέα της μηχανολογίας (Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών, Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου, Τεχνικός Εγκαταστάσεων ψύξης αερισμού και κλιματισμού, Τεχνικός Οχημάτων), τον Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού ( Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων, Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων, Τεχνικός Αυτοματισμού), τον Τομέα Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής ( Τεχνικός Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου,  Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών), τον Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας (Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών, Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομίας στον Τουρισμό), τον Τομέα Πληροφορικής (Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής, Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ).
Επίσης, προτάθηκε η ΙΔΡΥΣΗ των κάτωθι νέων σχολικών μονάδων:
1)  Η Ίδρυση Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας.
2)Η Ίδρυση Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου Ν. Μουδανιών, με πρώτη ομάδα προσανατολισμού που σχετίζεται με τις τεχνολογικές εφαρμογές στον τομέα της μηχανολογίας και με ειδικότητες που αφορούν τον Τεχνικό Μηχανικό Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικό Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου και τον Τεχνικό Εγκαταστάσεων ψύξης αερισμού και κλιματισμού, στον Τομέα  Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού, με ειδικότητα Τεχνικού Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων, στον  Τομέα Πληροφορικής, με ειδικότητα  Τεχνικού Εφαρμογών Λογισμικού. Επίσης, ως δεύτερη ομάδα Προσανατολισμού προτάθηκε η Γεωπονία Τροφίμων και Διατροφής στον Τομέα Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής, με ειδικότητες του Τεχνικού Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών και του Τεχνικού Φυτικής Παραγωγής.
3)Η Ίδρυση Γενικού Λυκείου Σημάντρων.
4)Η Ίδρυση ΕΠΑΛ Ν. Καλλικράτειας.
5)Η Ίδρυση Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης Ν. Μουδανιών, με ομάδες προσανατολοσμού Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής,( Τεχνίτης Φυτικής Παραγωγής, Τεχνίτης Αμπελουργίας – Οινοτεχνίας – Ποτοποιίας, Τεχνίτης Ανθοκομίας – Φυτοτεχνίας), Τεχνολογικών Εφαρμογών (Τεχνίτης Ηλεκτρολόγος Αυτοκινήτων Οχημάτων, Τεχνίτης Ηλεκτρονικών συσκευών, Τεχνίτης Μηχανικός αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μηχανών θαλάσσης, Τεχνίτης εργαλειομηχανών, φρεζαδόρων, τορναδόρων, Τεχνίτης Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων, Τεχνίτης Υδραυλικών και Θερμοϋδραυλικών Εγκαταστάσεων, Τεχνίτης Εργαλειομηχανών CNC), Επαγγελμάτων Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενείας (Τεχνίτης Τουριστικών μονάδων και Επιχειρήσεων φιλοξενείας, Τεχνίτης Ποτών και Οινολογίας, Τεχνίτης Εστιατορίου – Επισιτισμού, Τεχνίτης Ζαχαροπλαστικής και Αρτοποιίας, Τεχνίτης Μαγειρικής τέχνης), καθώς και επιμέρους τομείς και επαγγέλματα (Τεχνίτης Αισθητικής τέχνης και Μακιγιάζ, Τεχνίτης Κομμωτικής τέχνης, Τεχνίτης Αισθητικός Ποδολογίας – Καλλωπισμού νυχιών και Ονυχοπλαστικής).
6)Τέλος, προτείνεται η ίδρυση 2ου ΓΕΛ Ν. Μουδανιών, λόγω του μεγάλου αριθμού των φοιτούντων μαθητών στην υφιστάμενη σχολική μονάδα (445 μαθητές).
Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος
Καρράς Εμμανουήλ

Όπως βλέπετε ο Δήμος Προποντίδας αρνήθηκε την πρόταση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Χαλκιδικής για συγχώνευση των Νηπιαγωγείων Διονυσίου και Παραλίας Διονυσίου ''διότι έκρινε ότι η μετακίνηση των νηπίων εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλειά του". Όλοι κρίνουμε, όλοι κρινόμαστε.

Ουδατζής Νίκος
ΠΕ60 Νηπιαγωγός
2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ν.Μαρμαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου