Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ Δ.Σ.

Αγαπητοί συνάδελφοι, το θέμα των οδοιπορικών των μελών του Δ.Σ. το έχω θίξει αρκετές φορές, άλλοτε ξεκάθαρα και άλλοτε με μισόλογα. Η αλήθεια είναι πως ένα χρόνο που συμμετέχω στο Δ.Σ. δεν αντιλήφθηκα πλήρως μια σειρά ''ρυθμίσεων'', όπως:
1) Από πότε τα μέλη του Δ.Σ. λαμβάνουν οδοιπορικά μετακινήσεων
2) Με ποιά απόφαση Δ.Σ. και πότε προσδιορίστηκε η ανάγκη καταβολής οδοιπορικών στα μέλη του Δ.Σ. και σε ποιό ύψος
3) Πόσα χρήματα του συλλόγου δαπανήθηκαν από το 2000 ή το 2002 για τις δαπάνες αυτές
4) Με ποιά παραστατικά και με ποιά αιτιολόγηση καταβάλονταν τα οδοιπορικά
5) Αν τα μέλη του συνδικάτου ήταν ενήμερα για τις ρυθμίσεις και αν τέθηκε ποτέ σε Γενική Συνέλευση

Το ζήτημα τέθηκε επίσημα, ΕΓΓΡΑΦΩΣ, στο Δ.Σ. τον Ιανουάριο του 2013, οπότε και αντιλήφθηκα τη διαδικασία με την οποία διαφωνώ. Εντάχθηκε προς συζήτηση τον Μάιο στο Δ.Σ. και μόνο αφού είχαν γίνει καταγγελίες εκ μέρους μου για ''κάγκελα'' και ''φωνασκίες'' που ενόχλησαν τα ''Μεγαλοστελέχη'' των παρατάξεων. Έχω κρατήσει πλήρη πρακτικά από τη συζήτηση στο Δ.Σ. τον Μάιο, την οποία και απόψε προτίθεμαι να δημοσιοποιήσω πλέον. Τα πρακτικά του συλλόγου μας, αν ποτέ τα δούμε ολοκληρωμένα...ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ πως δεν θα συμπεριλαμβάνουν το σύνολο των επιχειρημάτων που ακούστηκαν. Προλέγω πως σ' αυτή τη συζήτηση ΕΓΙΝΑΝ ''ΜΑΧΕΣ'' ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΣΕΝΕΣΙΖΗ ΜΕ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ. 

Ένα εκ των επιχειρημάτων που ΔΥΣΤΥΧΩΣ ακούστηκαν ήταν πως ο συνδικαλισμός δεν είναι για τους αστούς μόνο!!! και πως το αυτοκίνητο έχει και φθορές πέραν των καυσίμων. Άρα το ποσό των 0,40ευρώ ανά χιλιόμετρο είναι σωστό και αναλογικό προς το σύνολο του κόστους που επωμίζεται ο συνδικαλιστής. 

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ
Καθημερινά πηγαίνω στο σχολείο μου από το ΜΕΣΗΜΕΡΙ (έξω από Θεσ/νίκη) στο ΝΕΟ ΜΑΡΜΑΡΑ και επιστρέφω. Το σύνολο των καθημερινών μου χιλιομέτρων είναι 185km. Με τη λογική των ''φίλων'' συνδικαλιστών, το κόστος της δικής μου καθημερινής μετακίνησης είναι 185km Χ 0,40ευρώ= 74 ευρώ. ΔΗΛΑΔΗ, με τη ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗ, καθημερινά εγώ έχω δαπάνη 74 ευρώ για να πηγαινοέρχομαι στην εργασία μου. Άρα μηνιαία έχω δαπάνη: 22 μέρες Χ 74 ευρώ = 1628 ευρώ!!! Όμως εγώ έχω μισθό 884 ευρώ! Άρα ή ΕΙΜΑΙ ΧΑΖΟΣ ή ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ...

Επειδή όμως η ΠΛΑΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ και πλέον θα τα ΠΟΥΜΕ ΟΛΑ, κατέθεσα σήμερα έγγραφο με το οποίο αιτούμαι ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΩΝ ύψους 1.000 ευρώ (χίλια ευρώ) για τα τουλάχιστον 2.500km που έκανα φέτος για τις ανάγκες του συλλόγου.. 

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΆ, ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΤΣΕΝΕΣΙΖΗ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΔΩ
ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ.

Ουδατζής Νίκος
ΠΕ60 Νηπιαγωγός
2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ν.Μαρμαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου