Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΜΕ...ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ...

ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ – ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ – ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ  ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ
Σήμερα ειπώθηκαν πολλά εντός του Δ.Σ. Σταδιακά θα σας ενημερώσω, μιας και μόνο η δημοσιοποίηση προστατεύει. Σήμερα εξηγήθηκε επίσης, γιατί στην ημερήσια διάταξη υπήρχαν λίγα θέματα. Κυριάρχησε ο σχολιασμός της ανάρτησής μου στις 20 Μαρτίου 2013 υπό τον τίτλο ''Θέλετε δεν θέλετε θα κουβεντιάσουμε''. Για μιάμιση ώρα άλλοι εξέφρασαν αίσθηση απειλής από την ανάρτηση, άλλοι Δον Κιχωτισμό, άλλοι κατηγόρησαν τον γράφοντα για υπονόμευση κλπ. Απαντώ: 

 ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΘΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΟΥΜΕ ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΤΟ Δ.Σ. ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΜΕΤΕΩΡΙΤΗ. ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ. ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΜΟΝΟ Η ΨΉΦΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ! ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΘΑ ΦΥΓΩ.  

Διαβάστε και θαυμάστε! 

Όπως όλα τα σχολεία, στο δικό μου νηπιαγωγείο (2ο Ολοήμερο Νέου Μαρμαρά), η γιορτή των Χριστουγέννων είχε οριστεί για την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012. Επειδή η γιορτή φιλοξενήθηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημοτικού Σχολείου Νέου Μαρμαρά, αντιλαμβάνεστε πως η ημερομηνία είχε παγιωθεί από τις αρχές Δεκεμβρίου. Λάβετε υπόψη σας πως στον ίδιο χώρο μέσα σε χρονικό διάστημα τεσσάρων ημερών έπρεπε να φιλοξενηθούν η γιορτή του 1ου Νηπιαγωγείου και η γιορτή του Δημοτικού φυσικά. Αυτονόητα πράγματα δηλαδή. 

Στις 10 Δεκεμβρίου ενημερωθήκαμε από την ΑΔΕΔΥ για προκήρυξη απεργίας στις 19 του μήνα, την ημερομηνία δηλαδή της γιορτής στο σχολείο μου και φαντάζομαι σε πολλά άλλα σχολεία. Την επόμενη ημέρα, 11 Δεκεμβρίου 2012, πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του Δ.Σ. όπου και ορίστηκαν κλιμάκια απεργίας (ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ), στα οποία έλαβα μέρος κανονικά, πηγαίνοντας ταυτόχρονα και στην εργασία μου, χάρη στο απογευματινό ωράριο του Ολοήμερου.

Στη συνεδρίαση του Δ.Σ. στις 11/12/2012 ενημέρωσα τα μέλη του Δ.Σ. για την αδυναμία μου να απουσιάσω από την απογευματινή εορτή για λόγους παιδαγωγικούς και προσωπικούς. Φυσικά και θα συμμετείχα στην απεργία, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ Δ.Σ., αλλά στην απογευματινή γιορτή των Χριστουγέννων θα πήγαινα. Προτάθηκε από τα λοιπά μέλη του Δ.Σ. να αλλάξει η ημερομηνία της γιορτής, να μην πάω για να δοθεί μήνυμα προς τους συναδέλφους για την απεργία και άλλα τινά. Φυσικά ημερομηνία ούτε λόγος να αλλάξει, μιας και ίσα ίσα προλαβαίναμε να κάνουμε γιορτή και ΦΥΣΙΚΑ κουβέντα να λείψω από τη γιορτή των μαθητών μου, ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ. 

Σήμερα στο Δ.Σ., μεταξύ άλλων που άκουσα και θα τα ΜΑΘΕΤΕ, από επίσημα χείλη άκουσα πως ουσιαστικά λειτούργησα περίπου "διασπαστικά" και ολίγον "απεργοσπαστικά", αλλά επειδή τα επίσημα χείλη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ...δεν έθεσαν θέμα στο Δ.Σ. και φυσικά θέμα ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΜΟΥ...

ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΕΓΩ ΔΗΛΩΣΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ (ΣΤΕΡΗΘΗΚΑ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΟΥ) ΤΗΣ 19ης ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΗΓΑ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ.  ΟΣΟ ΕΙΜΑΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΜΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΧΘΕΣ!ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΤΗ Δ.Ο.Ε. ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟ ΟΡΓΑΝΟ. ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΡΩΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ

ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ. 

ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΠΑΡΩΔΙΑ (τελευταίο δεκαήμερο Δεκεμβρίου), 24ΩΡΕΣ ΝΤΟΥΦΕΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ, ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΤΟΥ 2006 (!!!) ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ…ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ! ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 21/12/2012 στη σχετική ανάρτηση στο blog μου http://pe60xalkidikis.blogspot.gr/2012/12/19122012.html

Η αρχή έγινε. Κουβεντιάζουμε επιτέλους. Με μισόλογα, με απειλές, με δηλώσεις προθέσεων αποκαλύψεων, ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΜΕ. Ποιός θα κάνει τώρα πίσω που ξεκινήσαμε;

Ουδατζής Νίκος
ΠΕ60 Νηπιαγωγός
2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ν.Μαρμαρά



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου